VI rocznica Tragedii Smoleńskiej

TWOJE BRYLANTY

Twoje brylanty dobra inwestycja
Coś dla pań i nie tylko
kod polecający
JD9HRL

  • https://e-brylanty.pl/?mw_aref=169eed8de9fecdf123d6a14fc0d7307f


poniedziałek, 2 lipca 2012

Oświadczenie w kłamsta na facebooku

Oświadczenie

Oświadczam że pojawiająca się opinia radnego TW na mój temat o przywróceniu do miejskiej firmy zawdzięczam Panu Osyrze to jest bzdura Pracę w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej (Były MZBM)zacząłem za byłego dyrektora Irka Graweckiego w 2002 ,potem gdy pierwszy raz wygrał wybory Osyra zmienił się dyrektor na Koniecznego i zaczął wyrzucać ludzi którzy startowali w wyborach, między innymi Ja Jacek Źróbek Przypomnę jeszcze inne sprawy nie płacenie nadgodzin ta sprawa trafiła do inspekcji pracy. Przypominam że o tych sprawach pisała prasa i informowały media. (dziennik Zachodni, Co tydzień ,Fakt i inne ) Zaznaczam że nigdy za czasów Osyry to tego zakładu nie wróciłem
W 2005 podjąłem inną pracę też związaną z miejskimi firmami był to MPUiM i tam też wyleciałem złożyłem pozew do sądu , to sąd przywrócił mnie do pracy a nie Osyra. Zaznaczam nigdy nie byłem stronnikiem Osyry i nigdy nie będę popierał Go .Takie są fakty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz