VI rocznica Tragedii Smoleńskiej

TWOJE BRYLANTY

Twoje brylanty dobra inwestycja
Coś dla pań i nie tylko
kod polecający
JD9HRL

  • https://e-brylanty.pl/?mw_aref=169eed8de9fecdf123d6a14fc0d7307f


czwartek, 26 grudnia 2019

NOWENNA DO MATKI BOŻEJ STAROWIEJSKIEJ


NOWENNA DO MATKI BOŻEJ STAROWIEJSKIEJ

Ukochana w cudownym obrazie starowiejskim,
Matko Miłosierdzia,[1]
Ty jedyna po Bogu nadziejo moja,
zbliżam się do Ciebie,
jak dziecko do najlepszej Matki.
Z ufnością padam przed Tobą i błagam Cię pokornie,
abyś mi wyjednała u Syna swojego
przebaczenie wszystkich moich grzechów i łaskę,
o którą Cię w tej nowennie szczególnie proszę.
Tyle cudów za Twoim pośrednictwem Bóg dokonał na tym miejscu,
tylu chorych wyprosiłaś zdrowie,
tylu strapionych otarłaś łzy i pocieszyłaś ich zbolałe  serca!
Przeto i ja mam tę niezłomną nadzieję,
że mnie nie opuścisz w tym ciężkim utrapieniu,
ale owszem- jako Matka Miłosierdzia,
Pocieszycielka strapionych,
Ucieczko grzeszników
– przyjdziesz mi z pomocą teraz
i w godzinę śmierci mojej.
Amen.


[1] Modlitwa – Nowenna do Matki Bożej Starowiejskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz