VI rocznica Tragedii Smoleńskiej

TWOJE BRYLANTY

Twoje brylanty dobra inwestycja
Coś dla pań i nie tylko
kod polecający
JD9HRL

  • https://e-brylanty.pl/?mw_aref=169eed8de9fecdf123d6a14fc0d7307f


niedziela, 6 lipca 2014

Na wesoło

Na wesoło

Przychodzi podłamany starszy człowiek do kancelarii parafialnej:
- Proszę księdza, ja chyba już nie wytrzymam w małżeństwie
- Dlaczego?
- Bo urodził nam się wnuk.
- Na pewno to jest powód do radości, a nie do szukania na siłę problemów
- No tak, tylko jak żona pierwsza go zobaczyła, a ja z ciekawości spytałem jaki jest, to odpowiedziała: „Taki, jak Ty! Mały, łysy i ciągle się drze”!

Dziadek dał Jasiowi 20 zł na urodziny. Mama obserwuje Jasia, wreszcie mówi:
- Jasiu, podziękuj dziadziusiowi.
- Ale jak?
- Powiedz tak, jak ja mówię, gdy tatuś daje mi pieniążki.
Jasiu zwraca się do dziadzia:
- Czemu tak mało?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz