VI rocznica Tragedii Smoleńskiej

TWOJE BRYLANTY

Twoje brylanty dobra inwestycja
Coś dla pań i nie tylko
kod polecający
JD9HRL

  • https://e-brylanty.pl/?mw_aref=169eed8de9fecdf123d6a14fc0d7307f


środa, 1 marca 2017

W ŚRODĘ POPIELCOWĄ

W ŚRODĘ POPIELCOWĄ

Przychodzę do Ciebie, Panie, na początku Wielkiego Postu.
 Zostawiam radości karnawałowe.
 Chcę myśleć o tym, że odkupiłeś mnie za cenę swojej krwi i śmierci, abym mógł być wolnym dzieckiem i Boga mego nazywać Ojcem.
 Wiem, że jestem wolny, tylko nie wszystko mi wypada,
 gdy Ty, Panie,
za mnie dźwigasz krzyż i na nim za mnie umierasz.
 Chcę być Szymonem z Cyreny, dobrą Weroniką. 
Nie chcę płakać, ale wziąć swój krzyż na każdy dzień i iść za Tobą.
 Ksiądz posypie mi głowę popiołem, 
a Ty mi przypomnisz,
 że ciało moje jest z ziemi i do ziemi wróci, 
ale ja noszę w sobie Twoje święte życie.
 Jestem Twoim dzieckiem. Nie umrę, lecz wrócę do Ciebie.
 Wiem, że muszę przejść drogę krzyżową, z Tobą być ukrzyżowanym, 
ale daj mi wielką nadzieję, że z Tobą też zmartwychwstanę. 
Panie, gdy Ty cierpisz i umierasz, nie umiałbym tańczyć i być hałaśliwym.
 Ja chcę przeżyć rekolekcje, być lepszym.
 Więcej będę się modlił, krzyż Twój całował.
 Mocniej uwierzę, żeś moim Bogiem ukrzyżowanym i zmartwychwstałym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz