VI rocznica Tragedii Smoleńskiej

TWOJE BRYLANTY

Twoje brylanty dobra inwestycja
Coś dla pań i nie tylko
kod polecający
JD9HRL

  • https://e-brylanty.pl/?mw_aref=169eed8de9fecdf123d6a14fc0d7307f


wtorek, 15 sierpnia 2017

Modlitwa codzienna przed obrazem Matki Boskiej Ostrobramskiej

Modlitwa codzienna przed obrazem Matki Boskiej Ostrobramskiej

Pani moja, święta Maryjo! [1]
Twojej łasce,
osobliwej straży i miłosierdziu Twojemu,
dzisiaj i każdego dnia i w godzinę śmierci mojej,
 duszę i ciało moje polecani.
Wszystkie nadzieje i pociechy moje,
wszystkie uciski i dolegliwości,
 życie i koniec życia mojego.
Tobie poruczam,
 aby przez zasługi Twoje wszystkie uczynki moje były sprawowane
i rządzone według Twojej i Syna Twojego woli
Amen.




[1] Modlitwa przed obrazem Matki Bożej Ostrobramskiej - Pani moja, święta Maryjo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz