VI rocznica Tragedii Smoleńskiej

TWOJE BRYLANTY

Twoje brylanty dobra inwestycja
Coś dla pań i nie tylko
kod polecający
JD9HRL

  • https://e-brylanty.pl/?mw_aref=169eed8de9fecdf123d6a14fc0d7307f


poniedziałek, 2 października 2017

Modlitwa do Matki Bożej Różańcowej

Modlitwa do Matki Bożej Różańcowej


Maryjo Dziewico,[1]
pomóż mi tak ukochać modlitwę różańcową,
 bym jej nigdy nie zaniedbał,
by się stała moją codzienną potrzebą.
 Niech ta ewangeliczna modlitwa stanie się coraz silniejszą więzią, łączącą mnie z Jezusem i z Tobą,
 hołdem dziecięcej pobożności i miłości,
umocnieniem i zachętą do radosnego i sumiennego wypełniania obowiązków w naśladowaniu Ciebie i Twego Syna.
Spraw, aby rozważanie Tajemnic Waszego życia wprowadzało mnie w duchowe głębie, gdzie rozum,
 wola i uczucia pozwalają ogarnąć się i przeniknąć sprawami Bożymi.
W świetle świętych Tajemnic Różańcowych ukazuj mi Matko powagę życia ziemskiego,
 które przygotowuje mi los wieczny,
 więc powinno być godne,
 czyste i szlachetne.
Przez Tajemnice Różańcowe pouczaj mnie,
 że cierpienie pokornie przyjęte i ofiarowane Ojcu,
 przynosi wielkie owoce zbawcze,
że przetrwanie z Jezusem na Kalwarii doświadczenia otwiera przede mną blask zmartwychwstania na wieczne szczęście z Nim,
 tam nie będzie już łez,
lecz nieustanne dziękczynienie za łaski,
 które z cierpienia Bóg wydobył dla mnie i dla braci moich w Chrystusie. Królowo Różańca świętego,
módl się o zbawienie wszystkich ludzi!!!
Amen.




[1] Modlitwa do Matki Bożej Różańcowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz