VI rocznica Tragedii Smoleńskiej

TWOJE BRYLANTY

Twoje brylanty dobra inwestycja
Coś dla pań i nie tylko
kod polecający
JD9HRL

  • https://e-brylanty.pl/?mw_aref=169eed8de9fecdf123d6a14fc0d7307f


poniedziałek, 12 sierpnia 2019

MODLITWA DO ŚWIĘTEGO MAKSYMILIANA, ŚWIADKA EWANGELII


MODLITWA DO ŚWIĘTEGO MAKSYMILIANA, ŚWIADKA EWANGELII

Święty Maksymilianie, [1]
podziwiam w Tobie żywy znak nowości Ewangelii i dziękuję Panu za świadectwo Twojego życia.
Uczysz mnie kochać bez ograniczeń i w ten sposób przezwyciężać niechęć do tych, którzy wyrządzają mi zło.
Uczysz mnie ufności i przezwyciężania zniechęcenia,
które często atakuje mnie wobec trudności.
Uczysz mnie odważnego podejmowania ryzyka przy realizacji Bożych dzieł jako narzędzie Niepokalanej i odkrywania,
że mogę znaleźć radość w ofiarowaniu siebie z miłości.
Módl się za mną,
aby Maryja, nasza Matka,
uczyniła mnie wiernym światkiem Jezusa naszego Pana.
Amen


[1] Modlitwa do Świętego Maksymiliana, świadka Ewangelii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz