Zatrzymaj gender w podręcznikach i programach szkolnych - głosowanie w PE
PE będzie głosował nad dokumentem, który w swojej nazwie i wielu częściach mówi o słusznych sprawach,
jednak jest nie do zaakceptowania ze względu na szereg innych groźnych zapisów,
zwłaszcza ze względu na forsowanie ideologii gender w podręcznikach i programach szkolnych.
Dlatego zachęcam Państwa do głębszego zapoznania się z projektem rezolucji
"W sprawie wzmacniania pozycji dziewcząt przez edukację w UE” oraz podpisania petycji:
http://citizengo.org/pl/zatrzymaj-gender-w-szkolach-eu.
(link)
Dokument, mimo pozytywnego tytułu, zawiera szereg groźnych przepisów.
W szczególności: w p. 29 promuje "edukację" seksualną wobec dzieci.
Znając standardy różnych krajów UE w tym względzie, trudno taktować ten punkt dokumentu jako wyraz troski o dzieci i ich wychowanie,
lecz bardziej jako próbę wprowadzenia permisywnej "edukacji" seksualnej już dla najmłodszych. W p. 30 promuje postawę pro-aborcyjną,
w p. 31 domaga się wprowadzenia standardów genderowych do podręczników szkolnych, a w p. 32 domaga się działań, które zatrą naturalne różnice płciowe.
Nie pozwólmy na deprawację dzieci przez programy i podręczniki szkolne. Informujmy o tych zagrożeniach znajomych, zwłaszcza rodziców oraz podpisujmy petycję: http://citizengo.org/pl/zatrzymaj-gender-w-szkolach-eu i zachęcajmy innych, aby też to uczynili.
Głosowanie w sprawie raportu już 8 września.
CitizenGO
Magdalena Korzekwa
petycja
Stop ideologii gender w szkołach Unii Europejskiej - Stop dla raportu Liliany Rodrigues w PE
Szanowna Pani Poseł/ Szanowny Panie Pośle,
jako Wasi wyborcy, chcielibyśmy zwrócić uwagę na ważne głosowanie nad projektem raportu autorstwa Liliany Rodrigues, które ma się odbyć 8 września podczas sesji plenarnej. Rezolucja "W sprawie wzmacniania pozycji dziewcząt przez edukację w UE” narusza zarówno postanowienia traktatowe UE, jak i inne normy prawa UE oraz prawa międzynarodowego, w szczególności:
1. Narusza prawo rodziców do wychowywania swoich dzieci zgodnie ze swoimi przekonaniami. Tym samym bezpośrednio uderza w prawa rodziców oraz wolność wyznania.
2. Narusza przepisy Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, Europejską Konwencję Prawa Człowieka i Podstawowych Wolności, Międzynarodowy Pakt Praw Obywatelskich i Politycznych, Konwencję o Prawach Dziecka, a także Uchwałę ONZ w Sprawie Ochrony Rodziny.
3. Narusza zasadę pomocniczości, która stanowi jedną z podstawowych zasad funkcjonowania UE. Zgodnie z art. 5 Traktatu Lizbońskiego, kwestie edukacji nie leżą w kompetencjach UE.
Z powyższych powodów oczekuję odrzucenia Przez Państwo raportu L. Rodrigues.
Z poważaniem .........